خانه | مقالات | نقش جوانان در حماسه سیاسی انتخابات

نقش جوانان در حماسه سیاسی انتخابات

نقش جوانان در حماسه سیاسی انتخابات

  با توجه به اینکه جوانان به عنوان پرچمداران حماسه سیاسی ایران بوده و هستند می توانند با مشارکت در انتخابات پیش رو حتمی در فعالیت های سیاسی در اتفاق مبارک و میمون ۷ اسفند سال ۱۳۹۴ نیز رسالت سنگینی را که بر عهده دارند با بصیرت و هوشیاری فراوان ایفا کنند.

بر همین اساس است که از جوانان آگاه و ولایت مدار توقع داریم که با ایجاد فضای پرسشگری و نقادی منصفانه بستر مطالبه گری درست از جریانات و نامزدی های انتخابات را در چهارچوب قانون و مصالح کشور فراهم کنند.

  جوانان در شکل گیری تمامی اتفاقات و دستاوردهای مهم کشور از پیروزی انقلاب دفاع مقدس سنگر علمی و سازندگی و دفاع از حریم ولایت پرچمدار بوده اند و در شرایطی دشمن تمامی سعی خود را در سنگر جنگ نرم علیه نظام به کار گرفته این وظیفه مهم به جوانان واگذار می شود که با درایت و مشارکت آگاهانه باره دیگر رشد و بلوغ سیاسی خود را در معرض دید جهان بگذارند.

  از ارکان  مهم فعالیت های انتخاباتی می توان به مشارکت گسترده گسترده مردم در انتخابات حضور طیف ها و جریان های سیاسی وکاندیداتوری نامزدهای با سلایق مختلف اشاره نموده که در انتخابات پیش رو هر سه رکن با حساسیت و احساس وظیفه در صحنه هستند.

  هر چند مخالفان نظام با ماشین تبلیغی بزرگ خود در صدد القای قهر مردم با صندوق های رای و استثبال کمرنگ از انتخابات هستند اما باید بدانند که ملت بیدار ایران پاسخ دندان شکنی به مخالفان نظام خواهند داد و با استقبال از انتخابات همگی پای صندوق های رای خواهند رفت. مطمئنا در انتخابات پیش رونیز جوانان با بصیرت کشورمان حرکت حماسی را نقش می زنند و با ایجاد فضای پرشور انتخابات و حضور چهره ها و جریانات سیاسی بستر بررسی اجرایی کشور را مهیا کرده و حرکت رو به رشد را سبب می شود.

والسلام/ دکتر ابراهیم رضاپور

 

همچنین ببینید

پیام تبریک و سپاس بمناسمت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم

“تبریک و سپاس” امت غیور، مردان و زنان متعهد و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.