خانه | اخبار | پیام دکتر ابراهیم رضاپور بمناسبت روز جهانی قدس

پیام دکتر ابراهیم رضاپور بمناسبت روز جهانی قدس

روز قدس به عنوان سمبل و نماد جاویدان حمایت از حق و مبارزه با باطل در قلوب مسلمانان جهان نقش بسته است. امام خمینی(ره)

روز قدس، روز نماد صف ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل، روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی، روزی که ملت‌های مسلمان حرفشان را در دنیا مطرح می‌کنند و روز بیداری و حماسه و شکفتن حنجره هاست.

در روزگاری که فتنه ی بزرگ کج فهمان وهابی آل سعود به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل جنگ احزابی دیگردر میان مسلمین راه انداخته اند. و سعی بر آن دارند. که مسئله فلسطین و روز قدس را به فراموش خانه تاریخ بسپارند. اما غافل از این هستند که روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران و مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. روز قدس  نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد. مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می‌باشد.

جمعه‌ی آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده و در دنیای اسلام البته، در میان ملت‌ها این روز جا افتاده است. و فرصتی است برای روح‌های علاقمند به مسأله‌ی فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت‌های مسلمان، که در جمعه‌ی آخر ماه رمضان، از مردم فلسطین حمایت و دفاع کنند.

ابراهیم رضاپور

۱۳۹۶/۳/۲۶ مصادف با ۲۶ رمضان ۱۴۳۸

همچنین ببینید

پیام تبریک و سپاس بمناسمت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم

“تبریک و سپاس” امت غیور، مردان و زنان متعهد و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.