خانه | اخبار | پیام تبریک دکتر ابراهیم رضاپور بمناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر ابراهیم رضاپور بمناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن رحیم

هفدهم مرداد که به یاد شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،”روز خبرنگار” نامیده شده است، رابه تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی می‌داریم.

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. و “قلم” را بهانه ای ساختند تا ذهن ها را از قید کلمات بی شمار رها کنند و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شوند. به راستی که خبرنگاران؛ از پیشگامان راستین عرصه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در جامعه می‌باشند که نقش انکارناپذیری در اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و همچنین ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند. این قشر فرهیخنه در راستا ی خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم‌سالاری که آزادی قلم و بیان، حقِ‌ مسلّم مردم و مطبوعات است؛ وظیفه نقد و نظارت، اطّلاع رسانی صادقانه و شفّاف، طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه را به عهده دارد. خبرنگاران به راستی؛ تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و جامعه اطلاع‌رسانی استان البرز، از همراهی توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌مان قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان که آگاهی را حق مردم می‌دانید و برای تحقق و تبلور محبت و اعتدال در کشور و نیز رشد و باروری اندیشه همنوعان خود خستگی‌ناپذیر و پرتلاش می‌کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را از خداوند متعال خواهانم.

دکترابراهیم رضاپور

۱۱۳۹۶/۵/۱۷

۱۵/ذی القعده ۱۴۳۸

همچنین ببینید

پیام تبریک و سپاس بمناسمت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم

“تبریک و سپاس” امت غیور، مردان و زنان متعهد و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.